Dieta Anny Kalaty

Dieta Anny Kalaty jest żywym dowodem, że piękno tkwi w każdym z nas, niezależnie od wieku, należy je jedynie umiejętnie wydobyć.

Dojrzała kobieta w średnim wieku, która mając ponad 40 lat wygląda na połowę mniej. Mowa o Annie Kalacie, która obecnie posiada długie blond włosy i modnie się ubiera, ale bez wątpienia najbardziej ujmuje jej wieku piękne, szczupłe ciało, dzięki, któremu wygląda olśniewająco. Poza ciałem zmieniła się też twarz, nabrała innych rysów i zdrowego blasku. Pani Anna wygląda na pełną energii, zdrową dwudziestolatkę. A więc dieta Anny Kalaty przyniosła efekt.

Dieta cud

Można znaleźć wiele cudownych diet, obiecujących pozbycie się paru kilogramów w tydzień, ale nie tędy droga. Szybkie odchudzanie jest niebezpieczne i powoduje drastyczne zmiany w organizmie. Może doprowadzić do osłabienia i odwodnienia. Kilogramy znacznie lepiej jest zrzucać systematycznie i powoli. Pani Kalata pozbyła się swojej nadwagi w ciągu trzech lat. Należy zaznaczyć, że każdy z nas jest inny i najlepiej, aby dieta była dostosowana przez dietetyka dla każdego indywidualnie. Dieta Anny Kalaty opiera się przede wszystkim na motywacji. Musimy chcieć schudnąć i dążyć do tego z wszystkich sił.

Mniej znaczy lepiej

Jeśli cały dzień spędzasz w biegu, by potem raczyć się dwudaniowym daniem lub sutą kolacją, gdy jesz rzadko, ale obficie to narażasz się na przyrost wagi. Anna Kaleta radzi spożywać małe, ale częste posiłki. Można nawet, co godzinę przegryzać owoc czy też warzywo, ale w niewielkich ilościach. Ważne jest dostarczanie organizmowi dużej ilości płynów.

Precz z kaloriami - zasady diety Anny Kalaty

Banalne, ale prawdziwe: żeby zrzucić zbędne kilogramy należy rzucić wysokoenergetyczne produkty, do których przede wszystkim należą słodycze. Anna Kalata wiedziała, że aby schudnąć, trzeba dostarczyć organizmowi małą ilość kalorii i postanowiła ograniczyć ich ilość tak, aby mieściły się w okolicach tysiąca kalorii. Była Minister skorzystała, więc z ogólnodostępnych tabeli kalorycznych i na ich podstawie wybierała produkty niskokaloryczne. W jej jadłospisie królowały warzywa, owoce, gotowane ryby i mięsa, chudy nabiał oraz duże ilości wody i soków. Dieta Anny Kalaty wyklucza wysokokaloryczne jedzenie.

Przykładowy dzienny jadłospis w diecie Anny Kalaty

Na dobry początek dnia: Serek wiejski i gorzka, albo słodzona słodzikiem kawa. Drugie śniadanie: Miseczka sezonowych owoców. Propozycja obiadu: I danie: Zupa lub sałatka warzywna, II danie: Sałatka z ogórka lub pomidorów. Podwieczorek: Jabłko lub sok warzywny. Kolacja: Dwie kromki pieczywa chrupkiego z drobiową wędliną oraz gorzka herbata.